vooruit, nog een keer die 22e september 2019,


Enkele overzichtsfoto’s van de feestelijkheden. En wat hadden we weer prachtig weer.
Dat borrelen van ons is goed voor de weergoden.



Met dank voor de cateraars en allen die mee hielpen en natuurlijk deze fotograaf: Aad Verkuijl.
